onsdag, november 28, 2007

Födelsedag

Igår var min födelsedag och det här året har jag verkligen betett mig på ett moget sätt. Jag har inte förberett alla i bekantskapskretsen på den stora dagen, jag har inte tvingat folk att kunna det exakta antalet dagar kvar i sömnen och jag har inte ens haft världens längsta önskelista...

Jag fick jättefina presenter och ett jättefint kalas med massor med folk och världens största hund :) Det enda som saknades var mina älskade mungbönor... Det ska vara ni och glögg! Vi tar det en annan gång!

Menyn såg ut som följer:

Minipizza, ungefär som till ST
Chilisnurror, recept publiceras senare
Kalamataoliver
Tapenade och egengjorda crostini

Glassbomb, ni vet alla vilken :)

Tryffel, recept kommer
Kaffe-och chokladkola, världens godaste!

Blev väldigt lyckat tyckte jag åtminstone :) Bara ett tips på en kalasuppsättning med inte bara kakor, inte någon alls för den delen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vaddå'ra.... Räknas inte vi i Bers? :-).
Detkändes ju lite konstigt att inte fira dej alls den dan trots att vi kommer att gratta dig efter Lucia.
Mamsen

Anonym sa...

Jo, det är klart ni räknas :) Men det är ju inte alltid ni prickar in rätt dag heller... Jag väntar för övrigt fortfarande på min adventskalender mamma :)