onsdag, november 11, 2009

Mat och hälsa

Helgen som passerade bjöd på flera gigantiska mässor på Stockholmsmässan: båtmässa, matmässa och hälsomässa. Jag nöjde mig med att besöka två av dom, ni får själva gissa vilka...

Höjdpunkten för min del blev helt klart återseendet av Sv Michelsens choklad! Jag skrev helt felaktigt i ett tidigare inlägg(från Chokladfestivalen) att denna fantastiska choklad inte finns att tillgå i Sverige... Tack vare Kenth Anjos som marknadsför chokladen i Sverige, så vet jag nu bättre! Det finns en svensk hemsida: http://www.svmichelsen.se/ som man kan titta in på och läsa mer. Jag säger bara, löp och köp! Den här chokladen är så god så man börjar grina =)

Ett stort tack till Kenth för utomordentlig service!

1 kommentar:

RS sa...

Tur att du lät någon annan förvara chokladen, på så sätt har du kvar godsakerna till helgen =)