söndag, mars 29, 2009

Ahlgrens Husvagnar

Jag brukar vara ganska snabb på att prova nyheter när jag får nys om dem. Särskilt godisnyheter :) Jag hade en period där jag var riktigt beroende av Ahlgrens bilar. Däremot har jag aldrig fastnat särskilt mycket för originaltillbehör av olika slag.


När Ahlgrens nu lanserar Husvagnar med Fruxo-smak är jag beredd att erkänna att det är ett riktigt lyckat drag trots att jag var skeptisk till en början. Först och främst är husvagnarna retrosnygga. Jag hade nog inbillat mig att jag inte tyckte så värst mycket om Fruxo, att smaken var tråkig och intetsägande. Men inför provsmaken av husvagnarna var jag tvungen att ha något att jämföra med och insåg att det kanske inte var så illa ändå... Själva jämförandet blev också en hit, det är en perfekt kombination av skum och Fruxo! Jag som aldrig varit en husvagnsmänniska kommer nog investera i en hel del under våren...

Inga kommentarer: