måndag, december 29, 2008

Eat Sweden 2009

Vanligtvis brukar jag inte ha behovet av att byta julklappar, men i år fick jag en bok jag redan hade. Det var Leilas A piece of cake, vilket hade varit en helt perfekt julklapp om jag inte redan hade den...


Men i processen av att hitta något annat att byta till kom jag på den perfekta idén! Något jag gått och suktat efter länge, men glömt att berätta för folk. 

Eat Sweden är en liten bok med tolv bra och snygga restauranger i Stockholm (Finns för Göteborg också). Varje restaurang bjuder på en varmrätt vilket innebär att bokens värde snabbt betalar av sig.

Jag ser riktigt mycket fram emot 2009 som ett bra restaurangår! Jag måste ju hinna med nästan en restaurang i månaden och får möjligheten att gå till ställen jag av olika anledningar inte kommit mig för att gå till annars. Det ska bli så roligt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Eat Sweden har jag sett men inte riktigt kollat in. Visste inte att det var så den fungerade.