torsdag, maj 22, 2008

A piece of cake

Jag tycker om Leila jättemycket, vem gör inte det :) Men vanligtvis har jag inte känt mig lockad av hennes receptböcker. Det gjorde jag inte den här gången heller, tills jag av en slump råkade bläddra igenom min svärmors exemplar. Det finns HUR mycket gott som helst i de här och jag skulle vilja göra ALLT! Eftersom den är ganska tjock och täcker ett stort område var jag tvungen att skaffa den till min egen samling. Nu hoppas jag bara att jag kan få lite tid till att baka snart också. Jag tänker mig en karriär som förmögen arbetslös karriärhemmafru den här sommaren...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är den bra! Jag har också den. Testade att göra new york blueberry cheesecake idag från den har inte smakat än, men den ser god ut iaf.

Din sommar verkar inte bli så olik min... ;)

Anonym sa...

eller hur :) fan vad bra den är :)

Sofie sa...

Jag är också såld på Leila. Ska försöka baka mig genom hennes bok det här året, hälsa på min i min blogg om du vill se hur det går :)