lördag, november 29, 2008

Elle Mat & Vin


Min prenumeration av Elle Mat & Vin tog slut i och med förra numret. Jag tvekade länge innan jag valde att inte förnya prenumerationen pga ekonomiska skäl. Det var tungt. Det var också tungt att svara den trevlige telefonförsäljarkillen som ringt tusen gånger och hade ett jättebra erbjudande att jag fortfarande inte har råd. 

Däremot var det inte tungt idag när jag glatt langade fram vad ett nummer kostar bara för att det helt enkelt inte går att hålla sig borta. Jag älskar verkligen den här tidningen och mitt hetaste julklappstips till alla som vill köpa julklappar (till mig och andra) är att kosta på dem en prenumeration av Elle Mat & Vin!

1 kommentar:

Marielle sa...

Jag har också tänkt den tanken, just nu verkar det finnas extra bra erbjudanden också. Fin julklapp till mor eller någon annan matintresserad :)