lördag, februari 09, 2008

Melodifestival

Nedräkningen har börjat! Nedan ser ni vad det laddats upp med inför kvällen hemma hos mig. Blandgodis är ovanligt här hemma så eftersom kvällen kräver lite extra lyx fick det bli just det. Vad har ni laddat upp med framför tv'n?

Jag hoppas att bröderna Herrey´s vinner i år igen :) Har ni några melodifestivalfavoriter (både bland sångare och snacks)?


Kan du inte få nog av melodifestivalen? I Melodifestivalklubben finner du likasinnade! De har dock inga tips på snacks att äta framför tv'n...

3 kommentarer:

Mungbönorna sa...

Jag hade popcorn i min skåååål =)

Marielle sa...

Jag hade pizza till förrätt (eftersom jag och Stina var väääldigt trötta), lite rödvin i glaset, väldigt salta (och något brända) popcorn i skålen, hårda pingvinlakrits som vi knaprade på samt några bitar pepparkakschoklad :)

E-S sa...

:)