lördag, december 01, 2007

Adventsljus på våra bord

Christina W har i sin blogg utmanat andra bloggare att lägga in bilder på sina adventsljusstakar lagom till första advent. Ett roligt initiativ tycker jag! Tänk vad roligt att få se många andras ljusstakar som man annars aldrig skulle få se! Därför skulle det vara roligt om vi Mungbönor, och alla andra förstås, lägger in en bild på de adventsljus som pryder våra matbord nu dagarna före jul! Så kom igen nu, visa vad ni har!

I år har jag valt en lite glammigare stil, med diverse pärlhalsband som får agera pynt. Försökte dessutom få färgerna att stämma överens med resten av inredningen. Helst hade jag haft svarta ljus också men sambon menade på att det inte skulle bli så juligt då. Ja ja. Vi får väl se vad jag bestämmer mig för. Vad tycker ni? Är det tabu med svarta ljus i en adventsljusstake?

3 kommentarer:

lina sa...

Den var jättefin! Tycker absolut att du kan ha svarta ljus,snyggt skulle det bli!

E-S sa...

Tack Lina! Vad kul att du tycker det! Och vi får väl se om det blir några svarta ljus. Eventuellt om de röda tar slut ;)

Anonym sa...

Hoppas nu jag får med alla....missade....sorry....