måndag, oktober 26, 2009

Tastespotting


För några veckor sedan blev jag introducerad till Tastespotting av en arbetskamrat. Det är en mysig sida som samlar fina bilder på mat. Man kan surfa runt där i evigheter. Den uppdateras jätteofta och man blir sugen på ALLT. Som tur är kan man skapa en användare och stjärnmarkera sina favoriter. Om man har en användare kan man dessutom ladda upp sina egna bilder och eventuellt få dem publicerade på sidan med en länk till sitt blogginlägg eller var det nu är man har sin bild.


Tjejerna som har Tastespotting är dock stenhårda och sågar alla bilder som inte är nära nog perfekta vid fotknölarna. Ni kan fråga mig, jag vet. Jag laddade upp sex bilder. Fem blev tokdissade, men en fick faktiskt vara med! Det är kanske inte den som jag själv valt, men roligt! Det är den blå tallriken med kantarellmacka på. Jag har även rutat in den lite extra, men det verkar inte synas så bra...

Inga kommentarer: