söndag, september 27, 2009

Linas Matkasse igen


Imorgon kommer den fjärde omgången av Linas Matkasse för min del. Jag ser verkligen fram emot det varje gång den dyker upp! Förra kassen var kanske inte den jag tyckte bäst om, det fanns till och med saker jag inte tyckte om alls. Men procentuellt sätt har det allra mesta varit så godkänt något kan vara. Nästa vecka levereras tre saker jag själv aldrig skulle plockat med mig ur affären, keso, tonfisk och hjortfärs. Inte för att jag inte tycker om, utan för att jag inte kommer mig för. Nu har jag en anledning att prova och min matpalett utökas ytterligare.


Om någon är sugen på att prova en påse för 499 kronor lägg in en kommentar så skickar jag ett mail med ett erbjudande! Gå först in på hemsidan för att se om de levererar till din stad. Observera också att det är den första påsen som kostar 499 kronor, därefter kostar den 759. Du måste själv avbeställa leveranserna om du inte vill ha fler.

Inga kommentarer: