fredag, september 04, 2009

Ahlgrens rymdbilar


Nu har jag suttit ner med min sambo och gått igenom alla tävlingsbidrag några gånger. Det har kommit många bra förslag och det var inte lätt att välja. Jag önskar jag hade haft ett par påsar till att lotta ut.


Hur gott jag än tycker det är med godis tror jag inte jag skulle klara mig länge i rymden på det. Jag tror i och för sig inte att det är bra att äta en endaste måltid om man ska vara borta en längre tid i vilket fall, men om man nu ska göra det tror jag att det förutom att det ska vara fruktansvärt gott så man inte tröttnar på det också måste vara hyfsat varierat.

Påsen med Ahlgrens bilar - Nu i rymden går därför till Julia som röstade på tacos. Dels älskar jag själv tacos (vem gör inte det), men det är också en bra mix av beståndsdelar. Det förhöjer feststämningen i rymdraketen samt att det är svårt att tröttna hur ofta man än äter den. Jag är medveten om att flera röstade på tacos, men Julia var först och hade bäst motivering. Grattis! Hör av dig med din adress så skickar jag påsen!

Inga kommentarer: