onsdag, juni 10, 2009

Jag existerar - därför bör även jag blogga

Nu måste jag nog skriva ett inlägg bara för att. De senaste veckorna har varit hektiska så jag har i ärlighetens namn knappt hunnit laga mat i mitt nya hem - därav den akuta bristen på delgivning av recept och mattips. Nu har jag ju dock ätit mat på annat håll - mycket gott och en del lite halväckligt, men det är ju så allt som oftast.


I alla fall! För att inte tråka ut er med ytterligare utläggningar om den icke-matlagning som mitt liv präglas av just nu så tänkte jag tipsa om en bok jag införskaffat åt vissa andra och som jag även funderar på att belöna mig själv med. Jag vet att jag eventuellt har skrivit om den här tidigare, inlägg eller kommentar - någonstans finns ett avtryck. Men nu slänger jag in en bild också! Det är i alla fall Linn Larsson som författat denna trevliga bok:



Jag har tjuvkikat i den och har verkligen fastnat för den. Jag har nu även siktat in mig på de cheesecakemuffins som finns i boken och dessa ska testas inom kort. Återkommer när jag lyckats ta mig tid att röra ihop dem. :)

1 kommentar:

E-S sa...

Det här är en mycket trevlig bok som jag kommer undersöka närmare då mer tid finnes. Tack så mycket kompis, och välkommen förbi på en fika någon gång :)