måndag, april 20, 2009

Vi har också varit där nu...

...och konstaterat följande: 1. glass är för gott för att avstå från - särskilt b & j's och 2. ben & jerry's är inte enbart glass för pmsgalna brudar - Oscar gillar den också. :p


Jag vet - en fantastisk bild... Men det är sol, gamla stan och glass!

Själv blev jag lite besviken på att jag valde jamaica me crazy eftersom den tyvärr var ganska smaklös - så nästa gång lägger jag slantarna på någon annan smak istället. Mint och choklad var däremot mycket, mycket trevlig - men den kombinationen är ju svår att misslyckas med...

Sara klippte till med lite grädde också...!


Kommer ni förresten ihåg free cone day imorgon?
Jag vill att någon äter en kula chocolate fudge brownie för min räkning - finns det någon som kan lova mig det?

Inga kommentarer: