söndag, oktober 28, 2007

Årets hemmakockfinal 2007



För några veckor sedan fick Mungbönorna en inbjudan att närvara vid Årets Hemmakockfinal! Vi tackar självklart oerhört mycket för det! Tyvärr låg finalen en dag fel i tiden. Den gick av stapeln den 11 oktober och inte förrän den 12 kom bönorna ner till huvudstaden för chokladfestival och andra trevligheter.

Av den anledningen drog jag med mig min sambo och gick istället. Vi hade väldigt trevligt, men de andra saknades helt klart! Kvällen innehöll en hel del mat, både att titta på i finalen och att äta själv, men också otroligt goda viner och roliga uppträdanden!



Grattis till Liselotte Andersson och Lars Nordström från Luleå som blev detta års vinnare! Jag hoppas ni hade en jättebra resa till Italien som var första priset! Jag är fruktansvärt avundsjuk :)

Det är bara en sak jag undrar; Var fanns alla andra matbloggare? Jag träffade inte på en enda på hela kvällen...

Inga kommentarer: