fredag, juni 08, 2007

Glad sommar!


Vilket antiklimax det blev idag... Efter avslutat D-uppsatsseminarium skulle E-S gå och jobba och alla (i stort sett) andra bönor satt och skulle skriva tenta. Så jag satte mig i matsalen och åt min lilla matlåda, medan en massa festklädda människor sprang runt och letade efter firandet av de vita rockarna. Jag tog mig dock i kragen och köpte mig en Top Hat :-D, så lite firade jag minsann!


Vad vill jag nu säga med detta? JO...att vi snart måste ses igen och reparera skadan. Mungbönor träffas= mat... Så bring it on bara! Tills dess: tack för ännu en trevlig termin med mycket roligt varvat med pluggandet!!


Pussar och kramar från the house of Mary ööö

http://www.husmanskost2.se/skarmbakgrunder/jordgubbar_800.jpg

1 kommentar:

Marielle sa...

I couldn't agree more :) Kändes extra tråkigt i fredags eftersom vi hade eftermiddagstenta - annars brukar man ju oftast hinna med en fika på eftermiddagen, lite skitsnack i gräset eller vad som helst. Nu var man bara trött och tråkig. Jag är öppen för förslag när som helst - att ses är alltid lika kul! Och tack själv för en trevlig termin :)