tisdag, december 05, 2006

Är det ett flyplan? Nej, det är Stina som bloggar :o)

Namn: Stina Annica Cecilia eller Stinabertafiamaja brukar jag också heta men det är så långt att säga :p
Bor: Oscarsgatan 30A
Husdjur: Hemma i Norsjö har jag en tapper liten herre som är inne på sitt nionde levnadsår dvs Goliat min kanin, familjens gullegris.
Senaste grälet hade jag med: Med Slaktarn, helt klart!
Sämsta egenskap: Tycker om godis för mycket..
Gör livet värt att leva: Att man inte tar livet för seriöst, its only life after all. Mina kära vänner som tycker jag är seg när det gäller bloggen;p Sport, utan idrott skulle jag inte överleva! Kramas helt klart min favorit sysselsättning :D efter det har vi nog retas, speciellt med Maria ;p
Lyssnar du på just nu: User -->Do you
Första du gör när du kommer hem: Klär av mig! Det är tusen grader i den här lägenheten, sätter på lite musik och intar platsen vid datorn i alla fall för en stund. Duschar (är duschoman) lagar mat etc..
Max eller donken: Hallå! WTF vad menas? FRASSES är det enda som gäller+ BigBoy!!!!! donken usch, det går inte att äta :s
Fest eller hemmakväll: Fest hemma, då kan man se ut som en sláshás
Sover: För mycket, måste skärpa till mig och bli en duktig flicka igen.
Gör du om dagarna: Tycker att livet är underbart, ligger på stranden och njuter av värmen tills den brutala sanningen slår en rakt i ansiktet dvs man vaknar upp ur dagdrömmen och inser att man möglar bort i en datasal på skolan. När ja inte pluggar så tränar jag, dock alldeles för lite på sista tiden..
Telefon: Är gift med den. Hjärntumören växer för varje dag
Tvätta eller städa: Båda :D
Barn: Luktar illa! Speciellt med nummer två i blöjan "Uäck"
Solen: Varm och mysig, men jag bränner mig, alla minns vi förra våren... ajj.
Vem svarar först på detta: Ingen, ja är sist.

1 kommentar:

Mungbönorna sa...

Sweet jesus!! Stina har trätt in på banan, då är ju alla här!!! Retas ja...bara för att det är du Stina, bara du :-)
/Maria