fredag, december 01, 2006

ELLE mat och vin


Nu har alla mina hämningar släppt och jag ger blanka fan i om jag bara får lägga upp recept här... Jag tipsar! Och det kommer att komma fler tips :) var så säkra!

Till vänster ser ni en väldigt underbar tidning! Det känns så otroligt lyxigt varje gång den dimper ner innanför dörren, i love it! Just det här numret har jag faktiskt glömt bort att jag fått... det måste ha varit under en intensiv period den kom. Men ikväll upptäckte jag att jag fortfarande hade den inplastad och fin i min överpackade tidningskorg (ja, tidningar är en av mina stora passioner!).

Så den har nu packats upp och gåtts igenom till Idol-finalen... Det fanns hur mycket goda saker som helst med! Ska testa så mycket jag kan och rapportera sen! For good or bad var det en hel del recept med saffran i, men eftersom jag känner att behovet av saffran är mättat för ett tag framöver får det nog vänta lite...

Så alltså! Elle Mat och Vin, try or die!
Cia

2 kommentarer:

Mungbönorna sa...

psst...

Just nu kan man prenumerera på Elle mat och vin, 4 nummer + en alvar aaltoskål för endast 99kr!
http://www.elle.se/matochvin/artiklar/pren/pren.shtml

Cia

Mungbönorna sa...

Nu har jag signat upp mig för en prenumeration! Tack för tipset!

Jag trodde att det mesta var välkommet på den här demokratiska bloggen! Så... kör på! Jag väntar ivrigt på dina trevliga tips!

YEAH :)//Esa