lördag, maj 09, 2009

Malaco Super Frutti


Det här med godistester är lite av min grej :) Kommer det något nytt är det klart att man måste prova! Den här påsen är inte blå, det bara ser ut så på bilden... Det blir omvända färger av någon anledning. Det kan bli så ibland när man laddar upp bilder.  (Men nu har jag fått en ny bild så ni kan se hur den ser ut på riktigt!)

Påsen är iallafall orange och röd och innehåller en massa små (och större) godisar med smak av superfrukter som Goji-, Acai- och Acerolabär. Men också hallon granatäpple och tranbär. Jag som aldrig kan mtostå nytt godis och inte heller när det är specialare som den här var ganska förvantsfull. Jag är absolut inte besviken för det var riktigt gott godis, men jag hade förväntat mig att det skulle vara ännu bättre! Det kan säkert ha att göra med att det är smaker som man inte är van att få i den här formen. 

Det är också tydligen en "new chew experience" men jag skulle gissa att jag hör till den generation som är uppfödd på konstgjorda färger, smaker och konsistenser och därför har lite svårt att ta till mig detta konstiga tuggmotstånd. Men jag hoppas att det bara är en vanesak!

Inga kommentarer: