tisdag, maj 06, 2008

Uppiggning

Det händer inte mycket här nu... Min gissning är att det beror på allmän ångest bland mungbönorna som har fullt upp med uppsatsskrivande och jävliga tentor...


Jag vågar inte gå ifrån datorn utifall inspirationen faller in, men när den inte gör det är det svårt att hålla sig till det som var meningen; uppsatsen. Min strategi är att ändå försöka roa mig och finna ny kraft när jag kör fast och det gör jag genom:
Det är en bildblogg som uppdateras ofta! Även om det låter fruktansvärt töntigt är de söta och roliga djuren helt underbara och det lättar upp den tunga vardagen, åtminstone för mig :) Att det kommer nya inlägg hela tiden och att det finns totalt över hundra sidor gör att det aldrig tar slut...

1 kommentar:

Anonym sa...

www.cuteoverload.com är också bra men uppdateras inte lika ofta, dock finns det massvis med gamla sidor.