onsdag, november 22, 2006

Rullister!

Om ni tittar litegrann till höger och lite neråt så ser ni vad jag har fipplat med ikväll! Vi har fått rullister! Det är lite fippligt att få till, men ni som är lite mer tekniskt lagda kommer säkert på hur man gör när ni tittar i templates... ni som är mindre tekniskt lagda (känn er inte utpekade:)) får helt enkelt be någon annan att göra det åt er!

Recept måste läggas in separat under en särskild kategori varje gång man lägger in ett nytt. Man kan ju ta för vana att göra det samtidigt som man publicerar ett nytt inlägg. Jag har gjort så att det mesta står i bokstavsordning, förutom posten Övriga inlägg som går efter datum.

Feel free att hitta på nya kategorier, döpa om dem eller flytta runt recepten! Inte särskilt svårt när man väl kommer på hur man gör!

Jag vill säga jättetack till Anne från Annes Food som har hjälpt mig med detta! Din pedagogik hjälpte mig mycket :)

Hittils är det några inlägg som inte hör hemma någonstans, men de kan ni stoppa in där ni tycker det passar!

  • Marielles majskakor - mest för att jag inte vet vad det är för rätt :) är det en kaka till kaffet, maten eller snacks kanske?
  • Mina Västerbottenoliver - glömde helt enkelt bort att skapa en tilltuggskategori och nu orkar jag inte mer ikväll :)
  • Emma-Saras tips om chokladkakan - ska vi ha en egen kategori för tips, eller passar den någon annanstans?

Cia

2 kommentarer:

Mungbönorna sa...

Jag röstar iallafall för egen kategori för Tips!
/M

Anne sa...

Åhmendu, det var så lite så :) Glad att jag kunde hjälpa till!